פרס: "תשתלבו באקדמיה, תלמדו מהרמב"ם" • גלרייה

    דוד קורצווייל | צילום: חדשות 24 ולע''מ 1 Comment on פרס: "תשתלבו באקדמיה, תלמדו מהרמב"ם" • גלרייה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ביקר בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים- ה"טכניון" של הציבור הדתי והחרדי ועקב מקרוב אחר שילוב המגזר החרדי בשוק העבודה בישראל.

    במהלך הביקור צפה הנשיא בפרויקטים טכנולוגיים מובילים פרי פיתוחם של הסטודנטים, נפגש עם סטודנטיות חרדיות מקמפוס הנשים וקיים מפגש פתוח של שאלות ותשובות עם כ-140 סטודנטים חרדים ודתיים-לאומיים.

    במהלך המפגש הפתוח קרא הנשיא למגזר החרדי לצאת וללמוד לימודי ליבה ולהשתלב באקדמיה ואמר: "אין סתירה בין תורה למדע. הרמב"ם היה גדול בתורה וגם איש מדע ורופא חכם. צריך ללמוד תורה אבל צריך גם להתפרנס. על שני הצדדים החילוניים והחרדיים להפסיק את ההקצנה, לשבת יחדיו ולהגיע לפתרונות ע"י הידברות. אני קורא גם למעסיקים לא להפלות את המגזר החרדי ולאפשר להם את התנאים הנדרשים להם להתפרנס ולשמור על אמונתם גם יחד".

    הסטודנט אלי אשכנזי הציג לנשיא המדינה פיתוח להמרת אור בתחום האינפרא- אדום (שלא ניתן לראות בעין אנושית) לאור נראה. זוהי השיטה היחידה לייצר אור לייזר בצבעים שונים. הסטודנט צבי פלק הציג לנשיא המדינה פרויקט העוסק בזיהוי עיוות קטן מאוד בסיב אופטי וגילוי מדויק של מקום העיוות באזור המנוטר. הפיתוח יוכל לשמש לדוגמה לגילוי ירידה/נפילה של חולה מהמיטה בבית חולים, גילוי חדירה של אנשים דרך גדר ועוד והסטודנט יעקב מילר הציג לנשיא המדינה מכונת הטבעה לספרים

    GPOMN1_2560 GPOMN1_2569 GPOMN1_2537

     

    (צילום: משה מזרחי – "חדשות 24")

    IMG_6917 IMG_6917 IMG_6908 IMG_6938 IMG_6947 IMG_6975 IMG_6995 IMG_6994 IMG_6999



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מופתע ומודאג יחד מנשיאנו הדגול החכם שלא החכים לבוא לבוש כיפה ע"א שהיה מודע מראש שיופיע לחרדים, וסליחה ממך נשיא מדינתנו מר פרס כשאתה מטיף מציע ממליץ להיות כמו הרמב"ם מה וכמה עשית בנידון לעצמך כשאתה בא ותובע בצדק מהאזרחים